Kao što je Dobrinj vjekovno administrativno i kulturno središte ovoga kraja, perjanicu dobrinjskog turizma ponosno nosi jedno od mlađih naselja ovoga dijela otoka. To je Šilo, koje i svoje ime bazira na onome, što je utkano u njegov postanak i opstanak. Ime mu se, kažu jezikoslovci, vezuje uz rt, morsku stijenu.
Počeci turizma sežu u 1928.godinu, kad je osnovano Društvo Šilo, međutim, ne nosi perjanicu samo u lokalnim, turističkim okvirima. Upravo je iz pristaništa ovog pitoresknog mjesta 12.travnja 1959. isplovila “Bodulka”, prvi trajekt na ovom dijelu Jadrana, kojim je otvorena prva trajektna linija Šilo – Crikvenica a time i novo razdoblje u razvoju Šila, otoka Krka i sjevernog Jadrana.
Prethodnik Bodulke stigao je puno prije; početkom 1905. godine u Šilu je osnovano “Krčko parobrodarsko društvo”, prvo takvo društvo na otoku Krku. Društvo je ubrzo kupilo parobrod “Dinko Vitezić”, a prvi je parobrod prvog dana lipnja iste godine zaplovio put Crikvenice i tako postao uvertira budućoj trajektnoj liniji Šilo – Crikvenica.